Työssäoppiminen Sarianne Hellman

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

7.11.2012

Tänään siis en ollut töissä, koska koululla oli avoimien ovien päivä ja me tutorit toimittiin siellä oppaina :)
Lähettänyt Unknown klo 1/02/2013 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (24)
    • ►  huhtikuuta (3)
    • ►  maaliskuuta (20)
    • ▼  tammikuuta (1)
      • 7.11.2012
  • ►  2012 (20)
    • ►  joulukuuta (5)
    • ►  marraskuuta (9)
    • ►  lokakuuta (6)
Teema: Picture Window. Teeman kuvien tekijä: merrymoonmary. Sisällön tarjoaa Blogger.